enteresan.com Logo



Erkeklerin Kadınlardan Daha Az Yaşamasının 25 Absürt Nedeni

Yapılan araştırmalara göre, erkekler kadınlara oranla daha az yaşıyorlar. Bunun sebebi olarak gösterebileceğimiz 25 absürt nedeni galerimizde paylaşıyoruz. Erkekler lütfen biraz daha düşünceli ve mantıklı olun!
1. Koltuk mu o??
1. Koltuk mu o??

2. Karla kaplı bu çatıda aşağı düşmeden nasıl durulur ki?
2. Karla kaplı bu çatıda aşağı düşmeden nasıl durulur ki?

3. "Önce Güvenlik" öyle mi? Emin misin?
3. "Önce Güvenlik" öyle mi? Emin misin?

4. Abim sen ne yaptığının farkında mısın?
4. Abim sen ne yaptığının farkında mısın?

5. Yorganını da yanında getireydin
5. Yorganını da yanında getireydin

6. Araca gerek yoktu, 4 kişi daha yok muydu ya?
6. Araca gerek yoktu, 4 kişi daha yok muydu ya?

7. "Bacağımdaki atardamarı delme keyfisi"
7. "Bacağımdaki atardamarı delme keyfisi"

8. Yerden 2000 metre yüksekte çalışırken tabi ki en önemli şey baret zaten! Düşersen kafanı korur.
8. Yerden 2000 metre yüksekte çalışırken tabi ki en önemli şey baret zaten! Düşersen kafanı korur.

9. Nasıl geri döneceksin abicim, giderken bunu düşündün mü?
9. Nasıl geri döneceksin abicim, giderken bunu düşündün mü?

10. Amcamın bastonu müthiş güvenli ve içrahatlatıcı gerçekten.
10. Amcamın bastonu müthiş güvenli ve içrahatlatıcı gerçekten.

11. Merdivenlerin müthiş ahengi..
11. Merdivenlerin müthiş ahengi..

12. O kıvılcımlar da o plastiği hiç eritmez zaten.. Pas geçerler..
12. O kıvılcımlar da o plastiği hiç eritmez zaten.. Pas geçerler..

13. Elektrik çarpması başka risk kablolara takılıp düşmek ayrı risk..
13. Elektrik çarpması başka risk kablolara takılıp düşmek ayrı risk..

14. Kaynak gözlüğü yerine içki şişesi??
14. Kaynak gözlüğü yerine içki şişesi??

15. Merdiveni tutan yorulunca ne olacak acaba?
15. Merdiveni tutan yorulunca ne olacak acaba?

16. Dök abi dök, benim buradan çıkıp çıkmamam önemli değil.
16. Dök abi dök, benim buradan çıkıp çıkmamam önemli değil.

17. Yeter ki evde tüm kanallar çeksin, gerisi teferruat.
17. Yeter ki evde tüm kanallar çeksin, gerisi teferruat.

18. 3 merdiven daha yok muydu be amcacım?
18. 3 merdiven daha yok muydu be amcacım?

19. Neyin gölgesinde sigara içtiğine baktın mı hiç amcacım?
19. Neyin gölgesinde sigara içtiğine baktın mı hiç amcacım?

20. Pimaş boru şahane bir yöntem değil mi?
20. Pimaş boru şahane bir yöntem değil mi?

21. O ip seni düşünce tüm kötülüklerden korumak için kutsandı galiba!
21. O ip seni düşünce tüm kötülüklerden korumak için kutsandı galiba!

22. Birkaç kişi daha çağırsaydın aşağıda yatmak için..
22. Birkaç kişi daha çağırsaydın aşağıda yatmak için..

23. Müthiş güvenli bir sahne..
23. Müthiş güvenli bir sahne..

24. Bu nedir yahu?
24. Bu nedir yahu?

25. Arkadaş gaz çıkarırken yakmayı denemiş. Bravo!
25. Arkadaş gaz çıkarırken yakmayı denemiş. Bravo!